16.1.13

GIRLS



Vorig jaar heb ik twee cd's echt compleet grijs gedraaid. Of nou ja. Op Spotify dan ;-). Mijn eerste toevallige ontdekking was Katzenjammer. Ze zouden naar Rock Werchter komen en ik had nog nooit van ze gehoord. Spotify is dan natuurlijk dé uitvinding. Even ingetypt en de geluidsboxjes aan gezet en in een paar luttele seconden was ik al overtuigt. Heerlijke meezingliedjes waar je niet anders dan vrolijk van kan worden.





Mijn andere grote liefde was (en is) Santigold. Toen ik in de zomer van 2011 in de auto richting Zuid-Frankrijk zat leerde ik haar kennen als Santogold. Ik vond het een leuke cd, maar ben haar later een beetje vergeten. Tot ze dit jaar dus als Santigold een come-back maakte. Dus hup, Spotify weer aan en luisteren maar. Verslavend lekker als je het mij vraagt. Jammer genoeg heb ik het gevoel dat ze niet echt gek is op optreden, want ondanks een werkelijk té gek optreden op Lowlands, is haar touragenda schrikbarend leeg. Toch blijf ik hem checken, want zodra ze ook maar weer in de buurt van ons koude kikkerlandje is moet en zal ik erbij zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen