24.1.13

LIEFDE VOOR BEYONCÉ



Mijn ochtendritueel is altijd eerst even rustig op mijn telefoon Twitter, Facebook en Instagram 'bijlezen', voordat ik de kracht gevonden heb om mijn warme bed te verlaten voor de koude badkamer (als ik echter ergens heen moet is het een heel ander verhaal hoor. Stress kan ik je vertellen. Elke ochtend weer ;-)). Zo kwam het dat ik vanmorgen op Twitter het bericht las dat Beyoncé naast de verwachte reünie met Destiny's Child, haar eigen documentaire op HBO en het zingen bij de inauguratie van president Obama de tijd gevonden had om ook nog eens een eigen blog te beginnen (nu durf ik natuurlijk nooit meer te klagen dat ík het druk heb).



Het is niet dat ik super dol op haar muziek ben, maar ik vind Beyoncé dus wel echt een powerwijf. Super carrière, lief gezin en altijd fantastisch gekleed. Daar kan ik nou echt door geïnspireerd worden. Dat zo'n vrouw eerst op Tumblr en nu dus ook in blogvorm haar leven een beetje met ons deelt vind ik dan ook heel erg fijn.



Op haar Tumblr vind je beeldmateriaal van haar leven. Op haar blog laat ze op haar manier de dingen (films, liedjes, mensen, plekken, eten & mode) zien die haar inspireren in haar dagelijks leven. Wel moet je je eerst inschrijven om toegang te krijgen tot de gehele blog (zo gepiept hoor), maar dat is het zeker waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen