15.1.13

SMOOTHIE



Toen we vrijdagavond in Egmond aankwamen was de eerste opdracht om zoveel mogelijk lekkere dingen het huisje in te krijgen. Met een winkelwagen waar je u tegen kon zeggen reden we de Appie weer uit. Amper twee dagen zaten we in dat huisje, toch kregen we het voor elkaar alles zo goed als op te eten. De laatste overgebleven dingen werden onderling verdeeld. Ik kon nog net voorkomen dat twee iets wat beurse bananen in de prullenbak verdwenen. Om zo op te eten waren ze dan misschien wel niet meer zo heel lekker, maar voor een smoothie natuurlijk nog wel!



Gisterochtend haalde ik nog een doosje blauwe bessen erbij en perste ik twee sinaasappeltjes uit. Vervolgens gooide ik alles bij elkaar in de keukenmachine en tada! Een heerlijke smoothie. Minstens net zo lekker als die van Innocent (mijn favo smoothie merk) en super gezond! Een goed begin van de dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen