2.5.13

DINGEN WAAR IK BLIJ VAN WORD #6



♥ Gratis bakjes aardbeien bij de Albert Heijn krijgen. Dat waren ook meteen de eerste aardbeien van dit jaar en lekker dat ze waren! ♥ (Grote) vogels die even neerstrijken in de tuin. ♥ Goed bezig zijn met mijn scriptie. ♥ Avondjes met vriendinnen. ♥ Mensen die langs fietsen die vriendelijk glimlachen als je net even in de keuken staat. ♥ De geur van bbq's. ♥ Ajax die alweer kampioen wordt! We gaan er haast nog gewend aan raken! ♥ Alle bomen die nu zo mooi in de bloei zijn. ♥ Rommelmarkten! En dan vooral natuurlijk alle schatten die je daarop vindt! ♥ Dingen die je al heel lang hebt uitgesteld eindelijk doen. ♥ Nutella. ♥ Leuke, nieuwe blogs ontdekken. ♥ Gezond bezig zijn. ♥ Hoe bizar dit: hardlopen. Ik heb nu drie lesjes gelopen (ja, het stelt nog geen bal voor, maar toch!) en ik geniet er echt van. Al maak ik nu wel mijn borst nat voor les vier. Ik vermoed dat ik vier minuten achter elkaar moet gaan lopen en oh.my.god drie is al zo lang! ♥ Zwemmen! Ik kan echt geen enkele sport verzinnen die fijner is dan zwemmen. ♥ Quizzen. ♥ De prinsesjes. ♥ 'Prinses' Beatrix die op tv opeens in een oma veranderde. Zo lief! ♥ Fluitende vogeltjes. ♥ De struiken voor het huis die per dag groener worden. ♥ Eindelijk een begin gemaakt met het opruimen van de zolder en het voelt en ziet er nu al beter uit. ♥ Over zeven weken begint Best Kept Secret al! ♥ Mezelf stiekem heel erg bruin vinden terwijl ik tussen alleen maar witte mensen in het zwembad lig. ♥ Fotolijstjes aan de muren ophangen. Het huis begint eindelijk een beetje 'af' te raken. ♥ Mooie bloemetjes in leuke potjes doen. ♥ Gezellig bij mijn schoonouders eten. ♥ Zomaar in gedachten weer even afdwalen naar Cuba en Jamaica. Wat was het fijn! Volgende week zal ik wat fotootjes plaatsen, beloofd! ♥ 's Avonds nog een half uur in bed met het vriendje napraten over de laatste aflevering van The Killing. We zijn nu bij aflevering 12, seizoen 1 en we denken allebei dat 'hij' het niet gedaan heeft. Spannend! ♥ De winterjassen zijn weer naar boven gegaan en de zomerjasjes zijn er voor in de plaats gekomen! ♥ Het vriendje in zijn sportkleding. Hello handsome! ♥ De kruidenplantjes voor het raam. ♥

4 opmerkingen:

  1. Gratis aarbeien bij de AH, zomaar? Wel heerlijk zeg!
    Fijne lijst! Het zonnetje maakt me blij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ik vond het ook zo leuk om te zien dat Bea echt een oma werd en nu gezellig op de kleinkinderen kan passen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier word ik ook blij van! En gratis aardbeien wil ik ook wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik word hier helemaal blij van:-). Ik vergeet de grijze wolken die over nl hangt.

    BeantwoordenVerwijderen