14.5.13

GUILTY PLEASURE


Als je me een beetje kent dan weet je dat ik idolaat ben van het Songfestival. Met alles erop en eraan. Zolang ik mij kan herinneren kijk ik er al naar. Samen met mijn broertje hingen we in onze pyjama's voor de tv. Zelf punten geven. Ach, de herinneringen. Nu hang ik samen met mijn vriendinnetjes voor de tv. Zonder pyjama, maar met punten :-).

Ik hou van het grootse. Alle landen die meedoen. Iedereen die uitpakt. De gekke pakjes. De dansjes. De uitschieters (in positieve zin dan). De spanning (vroeger dan haha). Ik geniet. Iedereen die mij op den Twitter volgt heeft deze dagen dan ook gewoon even pech. Je ontkomt er niet aan. Het Songfestival is begonnen!

De inzendingen van Nederland van de afgelopen jaren waren natuurlijk om met een vork je ogen uit te prikken en twee dikke winterpenen in je oren te stoppen. Herinneren we ons Joan, Sieneke en de Toppers nog. Liever niet hé?

Maar dit jaar. Jááá dit jaar! Gaat het stoerste wijf van Nederland gewoon even een prachtig liedje ten gehore brengen. Ik ben zo benieuwd! Ik vrees dat het liedje iets te mooi is om te winnen, maar wie weet. Het zou in ieder geval al heel erg leuk zijn als ze vanavond door gaat naar de finale! Ik zit vanavond duimen te draaien voor de tv. Jij ook?

2 opmerkingen:

  1. zo'n mooi liet hè ? Joan wil ik het liefst ook meteen vergeten ja :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk het niet maar God, SIENEKE. Was het echt nodig me daaraan te herinneren?

    BeantwoordenVerwijderen