17.6.13

GA NIET ZITTEN WANT IK HEB JE STOEL VERPLAATST

JONGENS! Het is maandag en over vier dagen is het festival seizoen officieel voor mij geopend! HELL YEAH!

Vrijdag begint namelijk voor de aller eerste keer het Best Kept Secret festival bij de Beekse Bergen in Hilvarenbeek. Super chill, want dat is slechts 15 kilometertjes van mijn huis vandaan, wat betekent dat we gewoon heel relaxed op het fietsje die kant op kunnen! Het vriendje en ik hebben er daarom dan ook voor gekozen om 's avonds weer terug naar huis te gaan. Don't get me wrong, zo'n camping is ook hartstikke leuk maar aangezien ik over drie weken ook al naar Rock Werchter ga en daar wel voor de full monty ga vind ik het wel best zo. Lekker in je eigen (WARME) bedje slapen, geen geschreeuw en andere gekke geluiden op eventueel wat gesnurk van het vriendje na (maar hee, daar ben ik na bijna tien maanden samenwonen ondertussen ook wel aan gewend ;-)), een (WARME) douche en verse (WARME) broodjes als ontbijt. Het leven is goed. Niet gek dat ik hier dan ook al weken, zeg gerust maanden, naar uitkijk!

Maar Best Kept Secret dus. Een behoorlijk goed geheim als je het mij vraagt. Een festival dat (ik quote) "zich 100% op muziek focust, met een sterke, scherpe line-up waar grotere namen worden afgewisseld door veel nieuwe ontdekkingen uit indie, folk, hiphop, trap, rock, electronica of een mix van stijlen." En met namen zoals French Films, Macklemore & Ryan Lewis, Arctic Monkeys, Thomas Azier, Balthazar, Efterklang, Everything Everything, Agnes Obel, Black Lips en Two Door Cinema Club zijn ze er perfect in geslaagd een rete goede line-up neer te zetten.

Om een beetje in de juiste sfeer te komen en omdat het maandag is en ik ergens in een ver, grijs verleden op maandag muziekjes op deze blog plaatste hier een paar van mijn favorietjes. Enjoy!









1 opmerking:

  1. ohhh, ik ken het festival niet. Maar festivals zijn zowiezo fijn:-)! Have fun!!

    BeantwoordenVerwijderen