18.9.13

HOI BLOG, DAG ZOMER



Ik vind mensen die sorry zeggen omdat ze heel lang niet geblogd hebben altijd een beetje stom, want in mijn optiek heb je dan gewoon belangrijkere en leukere dingen gedaan en daar zou je nooit sorry voor hoeven te zeggen, maar toch. Ik opende zojuist sinds lange, lange tijd weer eens deze blog en het is toch wel een beetje heel erg schandalig hoe lang het geleden is dat ik er een teken van leven op heb gezet. Dus, euhm, sorry? Ik had wel écht even belangrijkere dingen te doen hoor. Iets met een scriptie dat ondertussen mijn ondergang aan het betekenen is. Zal er voor nu niet verder over uitweiden. Hopelijk binnenkort goed nieuws (wordt langzaam gek van de spanning, maar doet heel nonchalant)*.

Deze zomer stond dus in het teken van complete focus op het 's'-woord. Dat was nodig, maar wel een beetje saai hoor. Nu ik me eindelijk weer bij de rest van de wereld heb gevoegd ben ik tot de jammerlijke conclusie gekomen dat ik de zomer gemist heb. Terwijl de rest van Nederland lekker op vakantie is geweest of buiten in het zonnetje heeft gezeten, heb ik vooral binnen gezeten. En hoewel ik DOL ben op de herfst (hoi lievelingsseizoen!), zou ik toch graag nog een paar lekkere warme zomerse dagen voorbij zien komen.



Super zielig ben ik nou trouwens ook weer niet geweest. Drie dagen Best Kept Secret, vier dagen een zomerser dan zomers Rock Werchter, dagje soldes shoppen in Antwerpen met vriendinnetjes (duizend hartjes voor de COS), dagje strand met m'n mams, avondje kermis in Tilburg en Hoorn, bbq'tjes en veel vers fruit. En met nog een weekend Texel op de planning is het allemaal ook nog niet voorbij. Laten we hopen dat het zonnetje zich dan nog één keer van zijn beste kant laat zien. En anders moet er maar snel weer een leuk reisje naar een tropische bestemming geboekt worden ;-).



* Deze blogpost heb ik gisterochtend geschreven. Ondertussen is er goed nieuws! Hallelujah!

1 opmerking:

  1. Volgens mij een fantastico zomer!! Heerlijk de warme plaatjes.
    Ik voelde me beetje schuldig toen ik de afgelopen maand weinig schreef op mijn blog. Ik weet niet waarom precies - misschien ligt het in mijn aard :-)
    En gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen