17.2.14

WHO NEEDS LOVE WHEN YOU CAN LISTEN TO SUCH GREAT MUSIC AND CRY YOUR EYES OUT



Grapje. Liefde is ook heel fijn hoor ;-). Maar als ik naar The National luister word ik ook heel blij en warm van binnen. De videoclip van I need my Girl werd afgelopen vrijdag gelanceerd en op de vraag of ze ooit wel eens een slecht nummer maken kan volmondig "nee" geantwoord worden. Vorige week werd bekend dat ze deze zomer op Lowlands staan en ik kan alleen maar heel hard duimen dat ze ook nog ergens anders een zaaltje boeken. I need my yearly shot of Matt Berninger.

De vaste (drie ;-)) bezoekers hadden het al lang door dat ik deze blog afgelopen maand op zwart gegooid heb. De afgelopen maanden had ik om de zoveel tijd een opleving, schreef twee weken lang elke dag een post met de mooiste voornemens en vervolgens werd het weer weken stil. Zo maak ik mezelf wel een beetje ongeloofwaardig en bovendien vind ik het zelf zo ook helemaal niet leuk. Vandaar dat ik al m'n oude posts even teruggezet heb naar concept. Een schone lei. Alleen nog maar schrijven over dingen die ik meemaak, of leuk vind, of mooi, of juist heel belangrijk en interessant. De ene week drie posts, de andere week even niets? Alles mag. Alles kan. Dit is tenslotte MIJN stukje internet ;-).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen