14.3.14

HER



Vorige week werd ik 26.

26.

Ik vind het nogal wat.

Het is dichter bij de 30 dan bij de 20.

Mensen gaan dingen van je verwachten.

Babies enzo. Brr.*

Maar goed. Ik werd 26 en eigenlijk was het hartstikke leuk. Ik sloot 25 in stijl af. Plus minus 25 biertjes en een shotje goldstrike. Er werd een pop in de fik gestoken en iedereen riep "hieper de piep". Ook wildvreemden. Eén knaapje zei "u" tegen me en toen wist ik dat het gedaan was. Fuck, I'm old.

Een paar uur later werd ik op bed door het vriendje verrast met bloemen, cadeautjes en een ontbijtje. We voelden ons beiden nog niet eens zo slecht en dus stapten we 's middags de bios binnen voor de film Her.

Ik ga hier niet mijn mening geven over het verhaal. Of over de personages en hoe zij zich ontwikkelen, maar waar ik het wel graag over wil hebben is dit: Het is visueel verbluffend. De art direction en de styling zijn ZO goed. De kleding die het personage van Amy Adams aan heeft zou ik graag terugzien in mijn eigen kledingkast. Yup, de film is een feestje voor het oog. Als je nog anderhalf uur over hebt zou ik zeggen "ga dit zien!".

* Grapje ;-). Babies zijn lief, maar ik word liever eerst tante ;-).

Via.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen